Kneszl Beáta Carmen, az „Én, a megbélyegzett” című sikerkönyv írója az életét tette fel a Borderline-szindrómával küzdők megmentésére, és most egy csoportot is indít. 

 

kneszl A Borderline személyiségzavar gyakorta a szakembereknek is fejtörést okoz, mivel az orvostudomány jelenlegi állása szerint a legbonyolultabb pszichikai megbetegedés. A számok magukért beszélnek. 140 millió ember szenved ebben a személyiségzavarban világszerte! Leginkább a fiatalokat érinti, és ha nem kezelik, vagy nem kapják meg a kellő segítséget, akkor sok esetben sikeres öngyilkosságot hajtanak végre a Borderline-szindrómában szenvedők.

– Amikor elhatároztam, hogy megírom a könyvet, tudtam, hogy meg fog bélyegezni a társadalom, ezért is adtam neki az „Én, a megbélyegzett” címet. Azt is tudtam, hogy ez mivel fog járni, de erre tettem fel az életemet. A könyvem végén található egy Teszt (orvosi nyelven: a „klasszikus 9 kérdéses”). Ha valaki hat vagy hatnál több kérdésre igennel felel, akkor nagy eséllyel Borderline-szindrómában szenved. Már a könyv megírásakor tervben volt egy olyan csoport létrehozása, ahol ezek az emberek segítséget kapnak a mindennapok elviselésében. Mert igen! Mi mindennap túlélésre játszunk – mondta Carmen.

Az ügy mellé állt dr. Keresztes Zoltán pszichiáter is, mi több, ő fogja vezetni ezeket a terápiás csoportokat. A doktor úr jelenleg Magyarországon a leghíresebb és a leghatékonyabb Borderline-szindrómával foglalkozó szakember. Egyetemen tanít, előadásokat tart, és mondhatni, ő a Borderline-szindróma hazai tudora.

A csoportra csak a teszt kitöltése után érdemes jelentkezni, előzetes konzultáció alapján. A csoport a nyilvánosság kizárásával zajlik és 2017. február 12. vasárnap veszi kezdetét.  Bővebb információ: borderlinestop@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://addictus.blog.hu/api/trackback/id/tr8712235838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása