I-por, ica, Í, pörgős ica, keta, ilonka, K... Mind ugyanazt a szert jelenti. A ketamin-hidroklorid egy központi idegrendszeri depresszáns és gyorsan ható általános érzéstelenítő.

 

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ2ZN98XwTXBWKj8YSpSMLLvlDtOIbJ-al2CEur1aK0-m93jtE3Szedatív (nyugtató)-hipnotikus, fájdalomcsillapító és hallucinogén hatású. A legtöbb országban, és Magyarországon is általános érzéstelenítőszerként forgalmazzák, az állatok és emberek számára egyaránt.

Hogyan néz ki?

A ketamin a kokainhoz hasonló fehér por.

Hogyan használják?

Általában folyékony, injekciózható formában található, amit porrá alakítanak, és újracsomagolják kis tasakokba vagy kapszulákban. A ketamint gyakran beszippantják, de néha dohány vagy marihuána kíséretében elszívják. A „ketát” gyakran más drogokkal együtt is használják, például ecstasyval vagy kokainnal.

A hatás:

"Olyan, mintha részeg lennél, de tested nagyon felvidul.” Egy álomszerű állapotba kerülsz tőle, amikor minden homályos, ködös és lelassult.” „És a K-országot egy vidám, színes, csodaországként éled meg.”

ketaminA valóság:

"K-lyukba kerültem és nem bírtam mozdulni. Nem tudtam, hogy hol vagyok, és nem tudtam reagálni semmire, körülbelül két órán át. Azt hittem, meghaltam. Hirtelen úgy éreztem, mintha minden teljesen sötét lenne, és nem láttam, nem hallottam semmit. Egyedül éreztem magam, féltem, és teljesen kiborulta. Tudatomnál voltam, de nem tudtam kikeveredni belőle. Állandóan szomorú vagyok, és a memóriám teljesen tönkrement.”

Mi történhet azalatt, amíg el vagy szállva?

A hatások között lehetnek a komoly hallucinációk, amik közé tartozhat a látástorzulás, időérzék, értelem, identitás elvesztése. Hasonlóan érezhető delírium, kontrollálatlan motorfunkciók, amnézia, lehetségesek halálos kimenetelő légzési nehézségek, rángások, ha alkohollal keverik, hányás, és testen kívüli élmények. Egyre népszerűbbé válik a szórakozóhelyeken, és a parkolókban, és randidrognak is használják. Magasabb dózisban K-lyuknak nevezett hatást okoz, amit egy testen kívüli, halálközeli élményként írnak le.

Mi történhet hosszútávon?

Nem állnak rendelkezésre kutatások a ketamin hosszútávú hatásairól embereknél.

Forrás: kamaszpanasz.hu - Sz. D. L., checkyourself.com

A bejegyzés trackback címe:

https://addictus.blog.hu/api/trackback/id/tr273145107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása