„A lépések egy lelki természetű ébredéshez vezetnek minket. Ennek az ébredésnek a bizonyítékai, a változások az életünkben.” (Basic Text, 48. o) 

Néha még mindig össze vagyok zavarodva. Nem érzem magam jól, de igazából rosszul sem. Vagyok. Néha egy kis bizonytalanságban, néha meg olyan erőt érzek magamban, amivel bármire képes lennék.

Visszajönnek régi érzések - negatívak -, elutasítás, leginkább önmagam felé. Aztán kilépek belőle, mert ebben nem jó még kis ideig sem fürdőzni. Átfordulok, és mindent pozitívan élek meg. Mintha egy libikókán ülnék: egyszer fent, egyszer lent.

Vajon miért van ez a kettősség? Csak én érzem ezt, vagy más életében is előfordul?

Kiszorítani nem akarok semmit az életemből, mert azt már tapasztaltam, hogy elnyomni nem érdemes semmit. Annál nagyobb lesz a kitörés. Meg kell engedni, vagy el kell engedni. A pozitívot, vagy a negatívot. Mikor minek jön el az ideje.

Ma már többször érzem magam a hinta tetején. De akkor is, ha éppen lent „pihenek”, mosolygok magamra és mosolygok a világra. Hálás vagyok a létezésért. Hálás vagyok, azokért a csodákért, amit az élet már eddig is adott nekem. Hálás vagyok az érzésekért. Azokért is, amiket sokan nem szeretünk. Hálás vagyok magáért az életért. A máért. Mosolygok.

Minden körülmények között Te vagy életed börtönőre. Amikor rájössz, hogy a szabadságod kulcsát mindig is ott szorongattad a kezedben, a szabadság valóban elérkezik hozzád.

Olyan ez, mint egy lelki ébredés, amikor minden pillanatot élvezünk, és át akarjuk adni a szeretet érzését minden embernek.

„Csak a mai nap. A legfőbb vágyam, hogy lelki ébredésem legyen. Figyelni fogom a tüneteit, és örülni fogok, amikor felfedezem őket.”

Ezzel a néhány sorral kívánok Nektek Boldog Új Évet!

"Hiszek benne, hogy úgy fogom szemlélni ezt az új évet, mintha a következő 365 nap most peregne le először a szemem előtt - meglepetéssel és csodával fogom nézni a körülöttem lévőket, örömmel fedezve fel, hogy mellettem vannak, s megosztozunk a szeretet nevű valamin, amiről ugyan sokat beszélünk, de kevésbé értjük." (Paulo Coelho)

Szertelenségembibiliája - Szilágyi L. Laura 

A bejegyzés trackback címe:

https://addictus.blog.hu/api/trackback/id/tr54999769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása