A Fact Intézet az INDIT Közalapítvánnyal együttműködve egy 2010 őszén kezdődő projekt keretében széleskörű módszertani eszköztárat felhasználva vizsgálja az új legális pszichoaktív szerek, az ún. dizájner drogok megjelenésének, elterjedésének körülményeit.

Kép: Northfoto
  

A program során Intézetünk részben – a kezelésben, ellátásban dolgozó szakembereket, a rendőrség képviselőit, valamint a fogyasztókat egyaránt érintő – interjúkra, részben pedig a hivatalos sajtótermékekre és a blogszférára is kiterjedő tartalomelemzésre támaszkodva vizsgálja a legális pszichoaktív szerek drogpiacon való megjelenésének hatásait. A kutatás egy speciális részét képezi a dizájner drogok értékesítésének, marketing stratégiáinak a feltárása is, amelynek előzetes eredményeit a Drog Fókuszpont által rendezett konferencián mutattuk be.

Forrás: fact.hu 

A bejegyzés trackback címe:

https://addictus.blog.hu/api/trackback/id/tr972895775

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mitől fél, aki a haláltól fél? 2011.05.11. 17:24:38

Egy ideig nem értettem, miről szólnak azok a problémák, amikkel segítőként sokszor találkoztam: teljesen alaptalan egészségügyi félelemmel hozakodtak elő kliensek, például avval, hogy a próbafülkében elkaphatták-e a HIV vírust, mikor a címke felkaristo...

Trackback: Mindig csináltam valami olyat amivel felhí­vtam magamra a figyelmet 2011.05.11. 17:23:51

Az előbb kérdést szerettem volna feltenni,de már megkaptam a választ itt ahogy tovább nézegettem és kerestem a tb terhére esetleg igénybe vehető szakembert. Sajnos a saját példám mutatja mennyire siralmas a helyzet ezen a téren ha valaki hát én tudom m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása