Pungor-Kovács Zsófia már 10 éve menti a kallódókat a KIMMTA Zsibriki Drogterápiás Otthonában.
Hálásak vagyunk Istennek Érte és szolgálatáért!


 ÜNNEP-10 év!

Ma van a 10 éves évfordulóm a Kallódó Ifjúságot Mentő Missziós Támogató Alapítványnál,a Drogrehabilitációs Otthonban!Hihetetlen ,hogy ilyen gyorsan elrepült ez a 10 év!Nem éreztem,nem érzem az idő múlását.
Itt vagyok szociális munkás 2002.04.08.-ától .Az elmúlt hetek napok a visszaemlékezésről szóltak mosolyokkal,könnyekkel fűszerezve.Emlékszem arra ,hogy milyen bizonytalan ,sokszor esetlen,félelmekkel teli napokat, hónapokat, éveket éltem át.Visszagondolok arra,hogy hogyan reagáltam,éreztem,mit tettem vagy nem tettem egy-egy segítséget kérő emberkével kapcsolatban,hogyan viszonyutam a munkatársaimhoz.
Sok mindent másképp csinálnék,csinálok ma már!De egy valamit nem változtatnék meg!Továbbra is szeretnék,szeretek,mert TUDOM,hogy SZERETET nélkül nem lehet ezt a munkát végezni.
Sok mindent megtapasztaltam a 10 év alatt ,sok mindent tanultam de arra rájöttem,hogy számomra(is)a legfontosabb tekintély a tapasztalat. Megtapasztaltam,hogy érzések sokszor fontosabbak ,mint az intellektus.Megtapasztaltam,hogy nem minden rossz ami rossznak látszik,hogy meg kell keresni,segíteni kell megtalálni az embereknek,hogy mi miből ered,s ha rossz hogyan lehet kijavítani,hogyan lehet az egyéni értékeket megtalálni,és elfogadni amin nem lehet már változtatni. Biztos sokat adtam,de annál többet kaptam és nekem ez a legfontosabb.Mit kaptam?
Érzékenyebb lettem ,türelmesebb,figyelmesebb.Nyitottabb lettem másokkal és magammal kapcsolatban ,s már nem akarom minden áron megjavítani a környezetem !Nem tudom,hogy lesz -e újabb tíz év,de minden új napért hálás leszek,hogy adhatok és kaphatok ezen a helyen.
Megfogalmazhatatlan hálát érzek mindenki iránt aki megfordult Zsibriken!
Akinek adhattam,akiktől kaptam KÖSZÖNÖM!
KÖSZÖNÖM a türelmeteket,a szereteteteket,az elfogadásotokat!
Küldöm mindenkinek az ÖLELÉSEM,A SZERETETEM JELÉÜL.Külön köszönöm a "kislányomnak" akinek sok éven keresztül kellett egyedül megküzdeni a nehézségeivel ,amíg én dolgoztam.

"Hiába fürösztöd önmagadban,csak másban moshatod meg arcodat"(József Attila) 

Zsófia Pungor-Kovács 

A bejegyzés trackback címe:

https://addictus.blog.hu/api/trackback/id/tr364373334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása