Kivédhetik a tinédzserek öngyilkossági kísértetét a tanárok, hiszen sok időt töltenek a gyerekekkel és időben észlelhetik a jeleket.

 

A tanárok kiemelt szerepet játszhatnak a tinédzserek öngyilkossági kísérleteinek megakadályozásában, állítják az SA Depresszió és Szorongás Csoport (SADAG) szakértői.

"A tanárok általában sokkal több időt töltenek a gyerekekkel. A tanárok, látják, miként viselkednek társaikkal, és látják azt is, ha valami komolyabb probléma merül fel" - írják a SADAG kutatói.Öngyilkosság ellen tanárokkal 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szervezet szerint a fiatalkori halálesetek 9,5 százaléka öngyilkosság. Az öngyilkosságot fontolgató tinédzserek mindössze 25 százaléka kéri felnőtt segítségét. A legtöbb tanár azt hiszi, külön tréning szükséges a bajban lévő tinédzserek segítésére, ez azonban nem igaz. "Már az is elegendő lehet, ha figyelnek a gyerekekre, és beavatkoznak, ha valami különöset vagy szokatlant vesznek észre a viselkedésében" - írják a SADAG szakértői.

 

Forrás: napidoktor.hu 

A bejegyzés trackback címe:

https://addictus.blog.hu/api/trackback/id/tr142907101

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mindig csináltam valami olyat amivel felhí­vtam magamra a figyelmet 2011.05.23. 10:49:04

Már tini koromban voltam pszichiátrián aztán a későbbiekben is többször mikor eljutottam odáig,hogy nem megy tovább nem tudom a feszültséget stb.elviselni akkor mindig csináltam valami olyat amivel felhí­vtam magamra a figyelmet de leginkább azt mo...

Trackback: Mitől fél, aki a haláltól fél? 2011.05.23. 10:48:44

Egy ideig nem értettem, miről szólnak azok a problémák, amikkel segítőként sokszor találkoztam: teljesen alaptalan egészségügyi félelemmel hozakodtak elő kliensek, például avval, hogy a próbafülkében elkaphatták-e a HIV vírust, mikor a címke felkaristo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása